Over mij

Mijn foto
Hallo iedereen! Ik ben juf Sofie, mama van een zoontje Felix en dit jaar de trotse juf van de kikkerklas! De kleuters maken dit schooljaar kennis met FlonFlon(het franse schaap),de cijfer en lettermuur, schrijfdans en zoveel meer leuke dingen! We maken er een super jaartje van met ongetwijfeld veel onvergetelijke momenten! Lieve groetjes, Juf Sofie

zaterdag 8 juni 2013

Mijn papa en ik, dat zit wel SNOR !

Hallo iedereen!

De vorige 2 weken zijn we druk in de weer geweest met snorren!                               Wat we daarmee deden zullen onze papa’s ontdekken op 9 juni, want dan vieren we vaderdag! 
We maakten net zoals voor onze supermama’s een papa-muur met de foto’s die jullie kleuter meebracht en vertelden heel veel over onze papa. We sorteerden voorwerpen die wel of niet bij een papa hoorden en knutselden natuurlijk een cadeautje. Ons versje zit ook al bijna volledig goed!                                                                                   Verder zijn we vooral met de 2e kleuterklas bezig rond getallen herkennen en tellen, als voorbereiding op de derde kleuterklas. De kikkers deden bij juf Kirsten allerlei leuke spelletjes en op woensdag 5 juni gingen ze nog eens op bezoek bij juf Marleen in het eerste leerjaar.

Voor de papa van onze Axelle deden we iets speciaals. Zij koos ervoor om vrijdag een ballon op te laten met een kaartje aan voor haar overleden papa. Axelle koos voor een blauwe ballon in haar papa's lievelingskleur. Ze maakte zelf ook een kaartje. Alle kleuters en de juf werden er stil van en ik ben superfier op hen dat ze dit moment met Axelle zo rustig hebben kunnen delen. 

Groetjes Juf Sofie 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten