Over mij

Mijn foto
Hallo iedereen! Ik ben juf Sofie, mama van een zoontje Felix en dit jaar de trotse juf van de kikkerklas! De kleuters maken dit schooljaar kennis met FlonFlon(het franse schaap),de cijfer en lettermuur, schrijfdans en zoveel meer leuke dingen! We maken er een super jaartje van met ongetwijfeld veel onvergetelijke momenten! Lieve groetjes, Juf Sofie

vrijdag 5 april 2013

Daar komt de lente ?!?

Lente is in het land.. helaas niet aan het weertje te merken! 
Hopelijk mogen we snel de echte lentezon verwelkomen zodat onze bomen en bloemen kunnen beginnen bloeien. In tussentijd ging ik met de piraten de lentesfeer opsnuiven bij de papa en mama van onze Simon bij het bloemenbedrijf. 
Daar mochten de piraten helpen om bloemen te planten, hielpen ze de bloembakken in de juiste rij zetten, de bloemen water geven en natuurlijk kon een ritje met de tractor niet ontbreken! Het was een erg fijne dag! 

Kijk maar even mee hoe dat ging...

Nogmaals een grote dankjewel aan de mama en papa van Simon voor de fijne ontvangst en de lekkere cake! En natuurlijk ook voor de mooie bloemen voor onze klas! 

Groetjes Juf Sofie








































































2 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie daar veel gedaan! Amai,... ik denk dat Piet en Nele de kleuters een leuke voormiddag bezorgd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zeker !! Het was een hele fijne voormiddag! En goede werkers die piraten! :)

    BeantwoordenVerwijderen